rodiklisCalendarDUKIeškotiNarių sąrašasVartotojų grupėsRegistruotisPrisijungti

Share | 
 

 Pagrindinės Žaidimo taisyklės ir sistema

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down 
AutoriusPranešimas
Prime
Prime
avatar

Pranešimų skaičius : 757
Join date : 2009-07-13

RašytiTemos pavadinimas: Pagrindinės Žaidimo taisyklės ir sistema   Sk. 03 29, 2015 12:27 am

Bendros žaidimo taisyklės ir kauliukų metimai


Žaidėjams, kurie susikuria savo veikėją yra aktyvuojamas jų Character sheet. Veikėjo Character sheet yra sudarytas iš šių pagrindinių šešių kategorijų:

Experience/Level- Kuris parodo veikėjo patirtį žaidime. Experience didėja tada kai veikėjas atlieka skill check ir nesvarbu ar jam pavyskta atlikti užduotį ar ne, jis vistiek įgauna patirties toje Statitikoje kurią metė. Kai veikėjas pasiekia reikiama skaičių experience, veikėjas pakelia savo Statitika ir pakyla jo Level. Žaidime yra būtina mesti sau iššūkius, kad įgauti patirties. Level yra visada lygus sudėjus visų statistikos skaičių sumą, todėl maksimalus Level yra 80.

Health- Kuris parodo kiek gyvybių turi veikėjas. Kai Health pasiekia 0 veikėjas miršta arba praranda sąmonę. Didėja nuo Vitality.

Mana- Parodo kiek veikėjas turi magiškos energijos savyje kuri dažniausiai naudojama atlikti magiškiems gebėjimams. Jai pasiekus 0 veikėjas tampa dvasiškai išsekęs ir nebegali naudoti maigiškais gebėjimais. Didėja nuo Mentality.

Stats- Visa veikėjo statistika kuria jie naudosis žaidimo metu. Stats naudojami Kovoje ir atlikti įvairias žaidime esančias užduotis. Jos yra 4:

Physical- 1 (Didina puolimą ir fizinio kūno stiprumą)
Mental- 1 (Didina maną ir protinius sugebėjimus)
Vitality- 1 (Didina gyvybingumą ir fizinį atsparumą)
Agility- 1 (Didina tavo pasipriešinimą ir miklumą bei vikrumą)

Skill Check

Ne kovos metu Skill Check visada bus rašomas po tekstu. Po užrašu bus skliausteliuose parašyta kokią užduotis bus atliekama (jei užduotį galima atlikti įvairia po apačia bus surašyti visi galimi variantai). Po tekstu bus parašyta: aprašymas kas bandoma atlikti, statistika kurios reikalaujama atlikti užduotį, sudėtingumas kiek ir kokių kauliukų reikės mesti, bei skill bonus kuris suveikia automatiškai. Pavyzdžiui, jei tu turi atitinkamą skill kuris yra parašytas, skill lygis atsiima iš metamo kauliuko reikšmės ir gautas rezultatas taps tavo metami kauliukai šiai užduočiai. Atiminėti patiems nieko nereikės, kauliukas kuris bus parašytas po Skill check visada bus kauliukas kurį jums reikės mesti. Kiekvieno skill check kauliuko reikšmė kurią tu išmeti turi būti lygi arba mažesnė už tavo metamos statistikos taškus, kad tau pavyktų atlikti užduotį.Jei žaidėjai daro non-combat skill check vienas prieš kitą jie turi mesti vienas kito, tos pačios statistikos kauliukus. Kas išmeta mažiau laimi non-combat skill check.

Combat Check

Šalia Non-combat bus Combat statistikos kurios bus naudojamos tik kovos metu.Jo yra 4 kaip ir statistikos:
Attack- 2d5 Puolimo kauliukai. Metamų kauliukų skaičius (2) yra lygus tavo Agility statitika padalinta iš 2 o kauliukų stiprumas (d5) yra lygus non-combat Physical statitikai. Šį kauliuką tokį koks parašytas reikia mesti puolimo metu jei puolate be ginklų. Išmestų kauliukų suma yra padaryta žala priešininkui.
Resistance- 0 Pasipriešinimas magiškiem efektams pradinis Resistance yra 0.Jį reikės atimti iš padarytos žalos jei puolime buvo naudojamas tas elementas kuriam tu atsparus arba pridėti šį skaičių prie išmesto kauliuko jei tai buvo kažkoks efektas.
Armor- 0 Armor yra tavo apsauginiai šarvai nuo fizinių smugių. Pradžioje jis yra ant 0. Armor skaičių visada reikia atimti iš priešininko padarytos fizinės žalos (iškyrus elementus ar efektus).
Defence- d4 Defence yra kaip tu gerai giniesi nuo priešo. Defence yra lygus tavo Non-combat Agility.Savo Defence kauliuko tu nemeti, meta tavo priešininkas jei jo Defence yra mažesnis už tavo. Tada jei  priešininkas sugeba išmesti nuo 1 iki savo Defence tada jam pavyksta pataikyti į tave o jei jis išmeta daugiau nei jo Defence tada jis nepataiko ir nepadaro žalos. (Defence kauliukas jei jį reikia mesti visada metamas pirmas)

Inventory & Skill- Veikėjo inventorius ir gebėjimai sudarytas iš Equipped-Šiuo metu naudojamų daiktų; Items- turimų bet nenaudojamų daiktų; Daemons-Turimų bet neaktyvių Daemonų. Skills- Gebėjimų kuriuos veikėjas moką jų sugebėjimai toje srityje didėja kiekvieną kartą kai jūs naudojate tą skill, skill check metu.

Ðemantit (Money)-Žaidime esanti piniginė valiuta.

Daemon- Daemono kurį veikėjas naudoja vardas arba pavadinimas ir jo tipas.

Daemon Level- Daemono lygis nuo kurio priklausys jo stiprumas. Daemonų kurių Levelis yra žymiai didesnis gali nesutikri prisijunkti prie Veikėjo, nes jis yra per silpnas arba turi permažai patirties. Daemonai kurie yra to pačio lygio arba žemesnio už veikėjo lygi, gali lengviau priimti veikėjo pasiūlymą prisijungti prie jo komandos.

Daemon Status- Daemonas kaip ir veikėjas gali būti paveiktas įvairių efektų kurie gali jam pakenkti arba padėti.

Daemon State- Yra keturios pagrindinės Daemono stadijos kurios nulemia kaip jis veiks. Jos yra: None, Lingering, Numinos ir Summoned.

a)None- Daemono tiesiog nėra arba jis yra nenaudojamas ir vis dar yra veikėjo inventoriuje.

b)Lingering- Daemonas yra naudojamas, bet neaktyvioje stadijoje. Šioje stadijoje Daemonas nieko negali daryti jis egzistuoja kažkur Veikėjo pasąmonėje, bet yra neaktyvus. Daemonas kuris yra šioje stadijoje pamažu regeneruojasi. Kas ėjimą (post) jam sugryžta po 1 Health ir 1 Mana tašką.  

c)Numinos- Daemonas yra aktyvus, bet jis vis dar neegzistuoja fiziškai. Daemonas šioje stadijoje glūdi veikėjo viduje ir padeda jam nukreipdamas į veikėją dalį savo galių ir gebėjimų. Jie veiks lygiai taip pat kaip combat skills, items, effects ir magic. (Kokius gebėjimus Veikėjas įgauna iš Daemono bus parašyta prie veikėjo anektos) Kol Daemonas yra šioje stadijoje visa padaryta veikėjui žala pereis į Daemoną, nes Daemonas yra įsikūnijęs į veikėjo kūną ir veikėjo Mana mažės po 1 tašką už kiekviena veiksmą, kuris, reikalauja kauliuko metimo (Combat ir Non-Combat metu).

d)Summoned- Daemonas yra aktyvus ir egzistuoja fiziškai. Daemonas šioje stadijoje yra kaip atskira butybė kuri gali veikti šiam pasaulyje lygiai taip pat kaip ir veikėjas. Daemonas šioje stadijoje gali atlikti Combat Check ir Skill Check. Bet kiekvienas šis Daemono veiksmas, kuris reikalauja kauliuko metimo, atims po 1 Mana tašką už kiekvieną veiksmą.  

Daemon Health- Parodo kiek gyvybių turi Daemonas. Kai Health pasiekia 0 Daemonas miršta arba sugryžta atgal pas veikėją į "Lingering" stadiją. (Ar Daemonas mirs ar liks gyvas priklausys nuo situacijos)

Daemono Mana- Parodo kiek Daemonas turi magiškos energijos savyje. Ji dažniausiai naudojama atlikti magiškiems gebėjimams. Taip pat jei Daemnas yra Summoned state jis kas puolimą ir non-combat action praranda po 1 Mana. Manai pasiekus 0 Daemonas tampa dvasiškai išsekęs todėl sugryžta į "Lingering" stadiją.

Daemon Stats- Visa Daemono statistika kuria jis naudosis žaidimo metu kai bus "Summoned" stadijoi. Ji bus naudojama kovoje atlikti Combat Check ir Skill Check kaip reikės atlikti įvairias žaidime esančias užduotis.

"Daemon tipas"
Forces: Nusako kokia yra Daemono rasė.
(Heaven,Hell,Sky,Earth,Death,Life,Elements,Magic,Nature,Sea,Astral,Spirit.)
Type: Nusako koks yra Daemono tipas.
(Physical,Mental,Vitality,Agility.)
Element:Nusako koks yra Daemono elementas.
(FIRE,LIQUID,EARTH,AIR,PSYCHIC,AETHER,LIGHT,DARK,NEUTRAL.)

Visi šie tipai gali jungtis tarpusavyje.

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://genocodedragonfly.heavenforum.com
 
Pagrindinės Žaidimo taisyklės ir sistema
Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų 
Puslapis 11
 Similar topics
-
» TAISYKLĖS

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
 :: Informacija :: Archives (Istorijos,taisyklės, ir t.t.)-
Pereiti į: